Kako naterati dete da uči, odnosno kako pomoći detetu u prevazilaženju teškoća i problema u učenju? Nakon dugogodišnje saradnje sa
Izazovna ponašanja dece – problemi u ponašanju kod dece
U Parizu na Konferenciji o reedukaciji psihomotorike
Naši partneri u Francuskoj su proslavili veliki jubilej i tom prilikom su pored proslave u sedištu UNESCO organizovali i stručnu
Prof.dr Nenad Glumbić: Diskalkulija – ili kad matematika postane noćna mora
dr Duško Stupar, dečiji psihijatar: Hiperaktivno dete – Kako prepoznati problem?
Želja za pokretom, trčanjem i fizičkom aktivnosti je normalna odlika svakog deteta ali u praksi nam se često dešava da
Da li je levorukost problem ili ne?
U školama je prozor sa leve strane kako pri pisanju desnom rukom ne bi senka padala na rukopis i ometala
Ko je najbolji logoped, defektolog? Razgovor sa prof.dr Svetomirom Bojaninom
Pre nešto više od godinu dana uradili smo nekoliko intervjua sa prof.dr Svetomirom Bojaninom, koji je bio naš mentor, jedan
Razvojni poremećaj učenja s oštećenjem čitanja
Kad imaš čekić svaki problem ti izgleda kao ekser! Narodna izreka Veoma je važno da se stručnjaci stalno stručno usavršavaju
Smemo li prećutati one stvari koje smo kroz iskustvo uočili i one koje je nauka potvrdila?
Deca sa specifičnim teškoćama u učenju biće podržana kroz naš EU projekat „DysAcademy“
DysAcademy (DisAkademija) je veoma značajan projekat koji je podržan od strane Evropske unije. Projekat sprovodimo kao članica konzorcijuma organizacija