Opis
Аутор књиге, Татјана Говедарица, на почетку књиге нам се обраћа овим речима:
„Радећи годинама у Дечијем диспанзеру Института за ментално здравље са децом различитих развојних потешкоћа, као равноправни члан стручног тима који је водио проф.др Светомир Бојанин, нисам ни знала колико сам била привилегована. То сам схватила одласком у пензију радећи у приватном Едукативном центру када сам самостално писала процене психомоторног развоја, тромесечне извештаје о раду и спроводила третмане.
Често сам размишљала како је другим дефектолозима, где раде, са ким и како се сналазе.
Одлучила сам да напишем приручник о процени психомоторног развоја од рођења до завршетка основне школе код деце са сметњама у развоју. Приручник за који сам веровала да је потребан добро је примљен.
За овај други за који мислим да је неопходан, премишљала сам се и раније. Покушаћу да практичном обуком и примерима из праксе помогнем пре свега дефектолозима, родитељима и другима који раде са децом која имају блаже или израженије специфичне развојне потешкоће.
Данас постоје поред државних и приватне предшколске, школске установе, центри и ординације које нуде помоћ и третмане овој деци.
На интернету има свега да се прочита, литературе и има и нема. Родитељи се сналазе како могу и умеју.
Шта одабрати, како помоћи детету, ђаку, родитељима, васпитачима, учитељима уопште није лако. Проблеми су исти, али се деца разликују.
Овим практикумом трудићу се да што једноставније и практичније укажем на проблеме, како мислим да их треба сагледати, ублажити и решавати.„
Recenzije
Još nema komentara.